Netphoria Message Board


Go Back   Netphoria Message Board > General Boards > Music News and Discussion
Register Netphoria's Amazon.com Link Members List Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-08-2019, 08:54 PM   #1591
Mals Marola
Minion of Satan
 
Mals Marola's Avatar
 
Location: Your god damn living room
Posts: 9,999
Default

yeah i was gonna say there's a definite pixies influence, but the guitars & whatnot are heavier, i feel like

 
Mals Marola is offline
Reply With Quote
Old 01-08-2019, 10:08 PM   #1592
FoolofaTook
Just Hook it to My Veins!
 
FoolofaTook's Avatar
 
Location: i'm not gay just crave cock
Posts: 35,547
Default

you feel like what?

 
FoolofaTook is online now
Reply With Quote
Old 01-09-2019, 06:32 AM   #1593
smashingjj
that person
 
smashingjj's Avatar
 
Location: LOL Party Centre
Posts: 35,581
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Mals Marola View Post
yeah i was gonna say there's a definite pixies influence, but the guitars & whatnot are heavier, i feel like
ladies and gentlemen, it's noise rock

 
smashingjj is offline
Reply With Quote
Old 01-17-2019, 03:52 PM   #1594
Elphenor
Braindead
 
Elphenor's Avatar
 
Location: Shivers
Posts: 16,135
Default


 
Elphenor is offline
Reply With Quote
Old 01-17-2019, 03:55 PM   #1595
Mals Marola
Minion of Satan
 
Mals Marola's Avatar
 
Location: Your god damn living room
Posts: 9,999
Default

Quote:
Originally Posted by FoolofaTook View Post
you feel like what?

 
Mals Marola is offline
Reply With Quote
Old 01-17-2019, 06:37 PM   #1596
FoolofaTook
Just Hook it to My Veins!
 
FoolofaTook's Avatar
 
Location: i'm not gay just crave cock
Posts: 35,547
Default


 
FoolofaTook is online now
Reply With Quote
Old 01-17-2019, 06:41 PM   #1597
FoolofaTook
Just Hook it to My Veins!
 
FoolofaTook's Avatar
 
Location: i'm not gay just crave cock
Posts: 35,547
Default

You checked Tha Carter II yet?


 
FoolofaTook is online now
Reply With Quote
Old 01-18-2019, 09:37 AM   #1598
Mals Marola
Minion of Satan
 
Mals Marola's Avatar
 
Location: Your god damn living room
Posts: 9,999
Default

is this thread called Thread for discussing rap music?

NO!!!!!!!!!!!

(& no, i haven't heard it)

 
Mals Marola is offline
Reply With Quote
Old 01-18-2019, 02:10 PM   #1599
FoolofaTook
Just Hook it to My Veins!
 
FoolofaTook's Avatar
 
Location: i'm not gay just crave cock
Posts: 35,547
Default

it's good.

imma check out tha carter v later today. it got good reviews.

 
FoolofaTook is online now
Reply With Quote
Old 02-18-2019, 09:12 PM   #1600
Mals Marola
Minion of Satan
 
Mals Marola's Avatar
 
Location: Your god damn living room
Posts: 9,999
Default

Lil teaser for a song we doin'


 
Mals Marola is offline
Reply With Quote
Old 02-18-2019, 09:30 PM   #1601
FoolofaTook
Just Hook it to My Veins!
 
FoolofaTook's Avatar
 
Location: i'm not gay just crave cock
Posts: 35,547
Default


 
FoolofaTook is online now
Reply With Quote
Old 02-19-2019, 04:54 PM   #1602
topleybird
Janis Jopleybird
 
topleybird's Avatar
 
Location: Let me see the booty hop. And now make the booty stop. Now drop, and do the booty wop.
Posts: 4,533
Lightbulb

I have had the following song stuck in my head for hours; imagine a Janis Ian-type singing it:

I Chicago whipped my baby, and I'll never live it down
I Chicago whipped my baby, now the baby's in the ground

Bidding for the rights to record it starts at $30,000

 
topleybird is offline
Reply With Quote
Old 02-25-2019, 10:28 AM   #1603
paranoid
Minion of Satan
 
paranoid's Avatar
 
Location: up a tree
Posts: 5,762
Default

Recent Fred Cracklin live set https://youtu.be/ZnZgO-iH6TY

 
paranoid is offline
Reply With Quote
Old 02-28-2019, 10:43 AM   #1604
smashingjj
that person
 
smashingjj's Avatar
 
Location: LOL Party Centre
Posts: 35,581
Default

we might have made the least sexy video of all time


 
smashingjj is offline
Reply With Quote
Old 02-28-2019, 11:55 AM   #1605
Pillowhead
Oblivious Virgin
 
Pillowhead's Avatar
 
Location: Electric Ladyland
Posts: 30
Default

Quote:
Originally Posted by smashingjj View Post
we might have made the least sexy video of all time

The bass here really stands out and holds the song together. And the video is pretty cool as well, most overproduced videos tends to be somewhat off-putting. I like stuff like this.
All of you also sound a lot like Pixies, especially the vocals.

 
Pillowhead is offline
Reply With Quote
Old 02-28-2019, 12:11 PM   #1606
Mals Marola
Minion of Satan
 
Mals Marola's Avatar
 
Location: Your god damn living room
Posts: 9,999
Default

as a wise man once told me, "ladies and gentlemen, it's noise rock"

 
Mals Marola is offline
Reply With Quote
Old 02-28-2019, 12:41 PM   #1607
smashingjj
that person
 
smashingjj's Avatar
 
Location: LOL Party Centre
Posts: 35,581
Default

Quote:
Originally Posted by Mals Marola View Post
as a wise man once told me, "ladies and gentlemen, it's noise rock"
I'd call it one fine pop song! One fine pop song, indeed.

 
smashingjj is offline
Reply With Quote
Old 03-01-2019, 09:51 PM   #1608
House of Bread
FKA Siamese33
 
House of Bread's Avatar
 
Location: Brooklyn
Posts: 5,198
Default


 
House of Bread is offline
Reply With Quote
Old 03-08-2019, 02:37 PM   #1609
Mals Marola
Minion of Satan
 
Mals Marola's Avatar
 
Location: Your god damn living room
Posts: 9,999
Default


Last edited by Mals Marola : 04-09-2019 at 10:04 AM.

 
Mals Marola is offline
Reply With Quote
Old 03-09-2019, 09:16 AM   #1610
FoolofaTook
Just Hook it to My Veins!
 
FoolofaTook's Avatar
 
Location: i'm not gay just crave cock
Posts: 35,547
Default

cool

 
FoolofaTook is online now
Reply With Quote
Old 03-09-2019, 10:51 AM   #1611
Mals Marola
Minion of Satan
 
Mals Marola's Avatar
 
Location: Your god damn living room
Posts: 9,999
Default

neat

 
Mals Marola is offline
Reply With Quote
Old 03-09-2019, 12:50 PM   #1612
Rocket Launcher
Ownz
 
Rocket Launcher's Avatar
 
Location: europe of heterogeneity
Posts: 997
Default

my first shoegaze attempt


 
Rocket Launcher is offline
Reply With Quote
Old 03-15-2019, 08:59 AM   #1613
smashingjj
that person
 
smashingjj's Avatar
 
Location: LOL Party Centre
Posts: 35,581
Default

our album is out today!

listen here: https://finechinasuperbone.bandcamp.com

Video clip #2 is also out today!


 
smashingjj is offline
Reply With Quote
Old 03-21-2019, 11:56 PM   #1614
redbreegull
Just Hook it to My Veins!
 
redbreegull's Avatar
 
Location: WILD BOY
Posts: 32,017
Default

we're working on creating a good live recording setup right now. this is 1/2 of a cover of feels like heaven by ariel pink


 
redbreegull is offline
Reply With Quote
Old 04-01-2019, 12:47 PM   #1615
soniclovenoize
Minion of Satan
 
soniclovenoize's Avatar
 
Location: Minneapolis, MN
Posts: 5,512
Default



Holy fucking shit a brand new Awkward Bodies song.

https://awkwardbodies.bandcamp.com/t...s-interference

 
soniclovenoize is offline
Reply With Quote
Old 04-09-2019, 08:07 AM   #1616
trev
charm
 
trev's Avatar
 
Location: Naarm, Wurundjeri, Woiwurrung, Kulin Nations
Posts: 2,043
Default

it's been ages since i've been here, so i doubt i would have shared this yet - our first release a few years back:

https://charm.bandcamp.com/album/a-touch-faster

 
trev is offline
Reply With Quote
Old 04-09-2019, 08:09 AM   #1617
trev
charm
 
trev's Avatar
 
Location: Naarm, Wurundjeri, Woiwurrung, Kulin Nations
Posts: 2,043
Default

Quote:
Originally Posted by smashingjj View Post
Video clip #2 is also out today!
sounds great! grabbed your back catalogue off bandcamp will give it a listen.

 
trev is offline
Reply With Quote
Old 04-09-2019, 09:04 AM   #1618
smashingjj
that person
 
smashingjj's Avatar
 
Location: LOL Party Centre
Posts: 35,581
Default

thank you!

 
smashingjj is offline
Reply With Quote
Old 04-09-2019, 09:05 AM   #1619
smashingjj
that person
 
smashingjj's Avatar
 
Location: LOL Party Centre
Posts: 35,581
Default

and yes, been a while!

 
smashingjj is offline
Reply With Quote
Old 04-09-2019, 10:09 AM   #1620
Mals Marola
Minion of Satan
 
Mals Marola's Avatar
 
Location: Your god damn living room
Posts: 9,999
Default

Yeah I started followin' y'all on Facebook & whatnot after that first vid you posted

The occasional posts in Dutch are a nice break in the meme monotony of my newsfeed

 
Mals Marola is offline
Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Google


Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
my very original ask me questions thread dr.benway General Chat Archive 27 08-04-2009 05:26 PM
The new Modest Mouse... Wow. barden Music Board Archive 3 03-13-2007 05:20 AM
So I ordered pizza last night Dead General Chat Archive 16 03-10-2007 02:13 AM


All times are GMT -4. The time now is 08:00 PM.




Smashing Pumpkins, Alternative Music
& General Discussion Message Board and Forums
www.netphoria.org - Copyright 1998-2020