View Full Version : i like kanye!


Geek USA
05-12-2004, 04:25 PM
<img src="http://www.packees.com/images/kanye_West.jpg">

Geek USA
05-12-2004, 04:30 PM
Jesus Walks
Kanye West
The College Dropout

I need to recruit all the soldiers
All of god’s soldiers
We at War
We at war with society, racism …terrorism, but most of all we at war wit ourselves

Jesus Walk- God show me the way because the devil's tryin'a break me down
Jesus Walk With Me

[Verse 1]
Ya know what the mid-west iz? Young and Restless
Where restless niggaz might snatch yo necklace
And next these niggaz might jack yo lexus
Somebody tell these niggaz who Kanye West iz
I walk through the valley of the Chi where death iz
Top floor…the view alone will leave you breathless
Try to catch it
Its kinda hard getting chocked by detectives
Yeh Yeh now check the method
They be askin us questions, harrasin, arrest us
Sayin we eat pieces of shit like you for breakfast, huh
Yall eat pieces of shit? Whats the basis?
We aint goin nowhere…..but got suits and cases
A trunk full of coke, rental car from Avis
My momma used to say only Jesus can save us
Well momma I know I act a fool…but ill be gone to November
I got packs to move, I hope..

[Chorus]
Jesus Walk- God show me the way because the devil tryna break me down
Jesus Walk With Me- The only thing that I pray iz that my feet dont fail me now (i waaaaant jeeeesus)
Jesus Walk-And I dont think theres nothing I could do now to right my wrongs
Jesus Walk With Me-I wanna talk to God but im afraid cuz we aint spoke in so long.
[Extended a bit]

[Verse 2]
To the hustlers, killers, murderers, drug dealers, even the strippers
To the victims of welfare, feel we livin in hell here, hell yeah
Now hear thee hear thee, wanna see thee more clearly
I know he hear me when my feet get weary
Cuz we’re thee almost nearly extinct
We rappers is role models, we rap we don’t think
I ain’t here to argue about his facial features
Or here to convert atheists into believers
Im just tryna say the way school need teachers
The Way Kathy Lee needed Regis...thats the way y'all need Jesus.
So here go my single dawg, radio needs this
Theysaidyoucouldrapabout anything except for jesus
That means guns, sex, lies, videotape
But if I talk about God my record wont get played, huh?
Well if this take away from my spinz...which will prolly take away my endz..
Then i hope it take away from my sinz and bring the day that im dreamin bout...
Next time im in the club, everybody screaming out...

[Chorus]


oh daaang

ReadMusic
05-12-2004, 04:31 PM
"Couldn't afford a car so she named her daughter Geo."

Geek USA
05-12-2004, 04:32 PM
Originally posted by ReadMusic
"Couldn't afford a car so she named her daughter Geo."

edit:

:rofl: hahahahah

-Tragedy-
05-12-2004, 04:45 PM
i like "When It All Falls Down"

hair so long it looked like weave
she cut it all off and now she looks like Eve

yo soy el mejor
05-12-2004, 04:56 PM
I CANT EVEN GO TO THE GROCERY STORE.

twice
05-12-2004, 05:40 PM
Kanye Chedda
My favorite girl wanna leave me just because I got a girlfriend
my freak girl told me "now, she a christian"
my white girl wanna move back to Michigan
I'm pullin girls off the bench like a sixth man
I'm in the club doin the same ol' two step
while Omegas doin the same ol' "Q" step
I have my money on my mind I was thinkin green
she a pledge A.K.A. "she was pink and green"
I wanna a good girl she want a gentleman
we sayin' the same thing like a synonym
I wasn't really spittin game I was scrimaging
my penmanship's so hard it needs censorship
I'ma Chicagoan till Chicago ends
till we blow like Chicago wind
I don't know what's better, gettin laid or gettin paid
I just know when I'm gettin one, the other's gettin away
this way

mxzombie
05-12-2004, 05:42 PM
i got a light-skinned friend, looks like michael jackson. got a dark-skinned friend, looks like michael jackson.

tootsie
05-12-2004, 05:43 PM
the prettiest people do the ugliest things.

a line that sticks with me.

twice
05-12-2004, 05:46 PM
Originally posted by tootsie
the prettiest people do the ugliest things.

a line that sticks with me. ....for the road to riches and diamond rings.