View Full Version : Avenged Sevenfold Drummer Jimmy Sullivan Dead At 28


Sonic Johnny
12-30-2009, 05:54 AM
No, this is not the wrong board, and NO this should not be merged with the other thread. Have a read:

Drummer Jimmy Sullivan dead at 28 | The Money Times (http://www.themoneytimes.com/20091229/drummer-jimmy-sullivan-dead-28-id-1095406.html)

Luke de Spa
12-30-2009, 05:58 AM
two-timing bitch

Shallowed
12-30-2009, 05:58 AM
Jimmy who?

Sonic Johnny
12-30-2009, 06:01 AM
read the damn article n00b.

Future Boy
12-30-2009, 06:41 AM
wrong board

Cool As Ice Cream
12-30-2009, 06:55 AM
read the damn article n00b.

how about you quote the article, bitch?
i'm not in a link clicking mood.

is this related to little drummer boy mike?

Sonic Johnny
12-30-2009, 07:20 AM
QUOTING THE ARTICLE WILL DO NO GOOD. CLICK ON THE GODDAMN LINK AND YOU WILL SEE WHY THIS IS RELEVANT TO THE SP BOARD.

GOD.

Jesus Cambodia
12-30-2009, 07:39 AM
Some shitty website called "The Money Times" has a pic of chamberlin up instead of whoever died. I think "money" in "The Money Times" is meant as an adjective, and I imagine the proprietor has some gold teeth. Highlight of the thread is Sonic Johny's unintentional Napolean Dynamite bit.

Sonic Johnny
12-30-2009, 07:46 AM
nice moustache, guy

Cool As Ice Cream
12-30-2009, 08:26 AM
fuck you fucko i ain't clicking no links i don't give a fuuuuuuuuuuuuuuuck

Cool As Ice Cream
12-30-2009, 11:25 AM
i don't give a fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck put that link up your ass billy corgan zeitgeist suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucks

slunken
12-30-2009, 03:04 PM
i like how this thread is one giant refusal

ordinary apathy
12-30-2009, 06:30 PM
http://image3.examiner.com/images/blog/EXID1819/images/damn.jpg

They mistook JC for *that* guy?

Ol' Couch Ass
12-30-2009, 06:54 PM
Probably an ink overdose.

Luke de Spa
12-30-2009, 06:56 PM
probably a shit band overdose!!!!!!!!!!!!!!!!

wHATcOLOR
12-30-2009, 06:57 PM
well this certainly is something!!

Shallowed
01-01-2010, 01:45 AM
Haha, the file name for the picture is "jimmy-chamberlin.jpg"

srt4b
01-01-2010, 10:35 PM
Mr. Sullivan looks like he is taking a dump in that pic.