View Full Version : Dreadlocked hippies


Joe
06-18-2009, 10:53 PM
you are fucking gross, no one wants to see that shit, it you want everyone to know how much you love weed, get a fucking 420 tee shirt. you smell like shit, no one wants to be around you. grow up cut that shit off get some fucking shampoo and act like a normal person.

have some respect from yourself. and don't try to hug me cause i'm just gonna puke in your nasty fucking hair stink, i'm sure you wont notice it because you are numb from smelling that shit on top of your head all day. you fucking suck.

...end rant

mxzombie
06-18-2009, 10:58 PM
aren't you the bald guy with the big old dutch beard

Joe
06-18-2009, 11:07 PM
i'm not bald, not denying the beard tho.

and i shampoo daily

mxzombie
06-18-2009, 11:09 PM
well you ought to know that shampooing daily deprives your hair of oils and nutrients that make it beautiful.

Joe
06-18-2009, 11:12 PM
all the oil and nutrients in the universe will not ever make my hair beautiful.

and that has to be bullshit, cause my hair still looks better than anyone with dreads

mxzombie
06-18-2009, 11:13 PM
i said shampooing daily, not shampooing in general.

Joe
06-18-2009, 11:21 PM
fair enough.

i have tried shampooing my beard less to make it more controlable but to no avail.

mxzombie
06-18-2009, 11:22 PM
well it's like shampooing pubes. doesn't really do much, that shit has a mind of its own

Joe
06-18-2009, 11:37 PM
yeah that is completly true.

it just sucks cause i kind of like my beard it just looks like hell

Starla
06-18-2009, 11:53 PM
I roomed with a girl who had dreads. She used to lean over the sink and run water over them and squeeze black water out of them. The entire sink would be full of dirt when she was done. :(

Toast
06-18-2009, 11:56 PM
it makes a great pillow that goes where you go.

you can comfortably rest on a rock.

Joe
06-19-2009, 12:57 AM
yeah a pillow that smells like dogshit

love the avatar by the way

Mo
06-19-2009, 01:01 AM
There are clean and neat kind of dreads.

Joe
06-19-2009, 01:03 AM
really, do people with dreads know of this?

Trotskilicious
06-19-2009, 01:06 AM
careful, man. ****** is one of them

Joe
06-19-2009, 01:18 AM
well i like ******, so untill computers can emit odors i'm still ok with him.

reprise85
06-19-2009, 06:28 AM
I'm sure ******'s dreads are the clean and fresh kind

Thaniel Buckner
06-19-2009, 10:17 AM
my dreads look nasty but they are actually pretty clean. They are medium sized but some of the larger ones take a long time to drip dry and they can get mildewy as a result. To counter this I use super awesome almost astringent like shampoo that makes water bead right off of them.

Joe
06-19-2009, 11:16 PM
^ yeah and i'm pretty sure you would not alow them to smell like aids junky asshole.

the dreaded hippy i'm refering to has a baby too, who's face is shoved in that shit all day.
that kid is gonna end up more fucked up than...........i dunno something.

Luke de Spa
06-19-2009, 11:27 PM
^ your mom

Joe
06-19-2009, 11:59 PM
yeah more fucked up than my mom

thanks for helping me out luke